Tuesday 15 December 2015

Tak kenal makanya nak jatuh cinta ? Eh pelissla

Orang cakap sekali tengok kalau tengok mudah jatuh cinta ? Ehh jangan gituh. Kenal la dulu.

Haha.. Banyak benda yang aku belajar bila makin ramai orang aku kenal. Subjek semester 5. Kaunseling.. Bunyi macam banyak masalah sangat kan? Eh takpun sebenarnya. Hehe


Wajah wajah coursemates bagi sesi kaunseling semester ni


Orang cakap kalau kita tak kenal. Jangan terlalu cepat buat judgement. Menyesal nanti langsung tak guna dah. Apa yang belajar satu aktiviti yang sangat menarik. Setiap seorang diberikan task untuk memerhatikan seorang dalam masa 14 minggu. You know what ? 14 Minggu tu lama kot. Lama masa tu anda langsung tak boleh recognize siapa yang jalankan misi tu pada aku. Haha


Hmm.. Rupa rupanya ramai yang anggap ni misteri.. Haha.. Rupa rupanya pada pandangan mereka aku ni jenis yang tahan yang lasak. But they do not know actually who am I. Bukannya tak pernah lemah. Cuma malas nak tunjuk. Bukan juga tak pernah rasa sakit. Cumanya jenis yang malas nak tunjuk.



Dikiri : Orang yang memerhatikan aku(Kak Fa). Dikanan : Orang yang aku perhatikan(Kak Anis)



Sifat Positif aku yang kak fa nampak ? 

Nahh.. Ni berdasarkan apa yang kakfa nampak pada diri yang kerdil ni. Seorang yang sangat berhati hati. Bukan apa we love everyone we care about everyone but we need to learn something, beware of everyone. :')  Seorang yang detail ? Hmm yang tu tak sure sebab aku macam biasa je. Mungkin sebab perangai anak sulung. Hehe. Ceria? Mudah terhibur ? Sebab itu salah satunya cara untuk aku melupakan masalah. Boleh berdiri sendiri ? Bukan macam tu tapi lebih selesa ambil masa untuk bersendiri. Ececee.. Aktif dan tahan lasak itu mungkin hehe.. Thanks kak fa and kak anis untuk hadiah yang comey lotey tu !!!


I'm not open to many people.
I am usually quiet and I don't really like attention.
So if I like you enough to show you real of me,
you must be very special 








No comments: