Sunday 16 February 2014

now i'm officialy in these group =) UPSM dihatiku..

UPSM dihatiku... In Sha Allah~

Manusia memanusiakan manusia~ Keluarga UPSM..huhu.. terima kasih UPSM ! Now I am officially in this club! Walaupun di awalnya aku sertai kelab ni semata-mata sebab ikut kawan, last-last sekali aku yang kekal dalam kelab ni.. Mungkin takdir ? Yupp.. mungkin takdir yang membuatkan aku masih disini hingga mampu kekal sehinnga habis kem UPSM tahap 4! :D

Pada awalnya agak stress.. kekuatan mental, kekuatan fizikal diuji tanpa henti.. Namun aku bersyukur, adat bak kata orang tua-tua jika tak dipecahkan ruyung, manakan dapat sagunya..

Kem UPSM~ muka-muka letih semuanya..haha tapi ada feel lagi nak ambik gambar!
Ngeeee~ :D



Ramai tak ahli kitorang? Hope korang still dalam UPSM sampai grad
and sampai bila-bila k? sorry~ budak laki tak tahu pergi mana masa ni..
hihihihi


Rutin aktiviti andainya ada kesempatan..hihi.. lepak dengan mereka
kadang membuatkan aku pecah perut :)



        Dalam UPSM ni kadang bukan hanya nilai kekeluargaan sahaja diterapkan untuk menjadi fasilitator. Nmaun kami apa itu nilai masyarakat.. Tagline Manusia memanusiakan manusia dan Dari masyarakat kami datang kepada masyarakat kami kembali aku rasakan amat sesuai untuk dijadikan sandaran sebagai fasilitator yang berjaya.. In Sha Allah, selagi termampu, kami akan menyumbangkan sesuatu kepada masyarakat :D

Ini gambar semasa kami menjalankan aktiviti kebajikan di rumah perlindungan
Taman Seri Cheras :)


Antara wajah-wajah sukarelawan yang turun padang..
Merah tanda keberanian! (tetiba je..haha)



Nak cerita pasal kelab ni memang tak habis.. tapi sekurang-kurangnya apa yang
kitorang buat In Sha Allah bukan benda yang lagha..haha..

         First time aku rasmi kawasan bumbung FKAB ni (Fakulti Kejuruteraan Alam Bina ) ehh...
         mana ada bumbung! haha.. dapat tengok sunset gitu :)

SElfie setiap masa.. handphone sesape je boleh jadi mangsa :)


merah.. macam palapes! haha



Tak faham la apa yang excited diorang ni..hehe

Yang ni ada orang baik hati belanja boling ! haha.. terima kasihhh :D





No comments: