Sunday 21 June 2015

GULA GULA MANIS

they are one of the reason why i am still here. Family UPSM :)

Wajah gila gila yang mengganggu tiap masa. They build me up when i'm fed up. They cheer me up when i'm not mood. Moga Allah pasakkan kasih sayang yang berpanjangan dalam diri mereka.


Batch 27. 19 Ketul manusia yang punyai pelbagai ragam. Ada yang neutral, ada yang manja, ada yang senyap ada juga yang garang. Tapi itu yang membuatkan kami unik. Bonding daripada tahun 1 dan sampai hari ini, Alhamdulillah.


Batch26. Kakak dan abang kami dalam UPSM ni. Sama jugak, mereka punyai karakter yang berbeza. Tiap dari mereka punyai matlamat masing masing. Ohh lupa nak bagitahu, depa dah nak grad nanti. #RoadToGraduation. Untuk kakak dan abang kami, kami harap Allah permudahkan urusan kamu semua nanti. Pada yang nak sambung belajar lagi, chaiyokk2! Dan pada yang dah nak kerja, moga Allah mempermudahkan urusanmu untuk mencari pekerjaan yang halal nanti :)

Sebenarnya gambar gambar ni diambil daripada Dinner UPSM :). Disebabkan semua orang duk sibuk post touching touching dekat medan ig, aku cari tempat tersorok sikit dekat blog ni.. Hehe

Wanita wanita sado dalam upsm. Ada masa mereka selekeh, ada masanya mereka pandai bergaya dengan elit. Tapi sifat sado tu ada je mana mana. Hehe. hai Iron Lady !


Partner untuk satu sesi. Kak fiza a.k.a kakak yang sangat lemah lembut. Memang kontra, tapi itulah yang membuatkan kami ni unik. Aku outspoken dia lembut aje. I'm gonna miss miss miss u too much. Sebab apa, sebab hati dah sayang sangat. :)



This is kak aiman. PA personalia a.k.a akak fasi eden masa kursus dulu. Comel kan ? Hehe.
Naja doakan kak aiman berjaya berjaya dan berjaya di masa depan nanti ! Thanks for always supporting me.


Kakak batch26. Actually umur depa sama je dengan aku, sebaya. But they are my seniors 
and aku boleh terima konsep senioriti tu. Sebab bagi aku yang membezakan tahap seseorang tu adalah pengalaman, so all of u deserve to get the title of seniors :)
From left : Kak sat, Kak Ain, Kak Maija mok , Kak mija.


Ni pula partner untuk 2 program. She's my Ketua Pengarah and I'm her TKP. Pecah kepala kot dua program dalam masa yang singkat. Tapi fikir positif, kalau takut memang awal awal la kita kalah. Hehe. Dear kakwan, I hope u can be a good person for the future. Be a good friend and great person for the future 


Two different sides. Pengerusi sesi 2014/2015 dan pengerusi 2015/2016.
Untuk Kak dila, terima kasih untuk tunjuk ajar selama ni. Terima kasih sebab selalu support saya, terima sebab bukakan pintu bilik bila saya nak datang lepak. Dan pastinya terima kasih sebab tinggalkan suatu impak pada semua orang. Impak yang positif, semangat yang kuat. 

Untuk kak maija, ingatlah amanah yang diberi adalah suatu ujian dari Allah. Galaslah dengan penuh tanggungjawab dan amanah. Terima kasih juga sebab selalu ada bila saya memerlukan nasihat, terima sebab jadi garang masa PA Latihan, hehe terima kasih sebab cakap saya ni pelik. Tapi saya bukannya pelik cuma limited edition. Muehehe.. Semoga Allah mempermudahkan urusan untuk akak, dan kita semua untuk jaga UPSM supaya bertahan sampai bila bila :)


Antara kakak kakak rajin. Mueheheheeee
From left : Kak aiman, pija, me and meera mok


Ni pulak team Programmer Dcinta.Gabungan dengan adik adik batch28. Untuk adik adik kakak, akak harap korang jadikan mereka contoh terbaik. Hee


Gegadis ayu dalam UPSM. From left : Kak ziha, Ziha, kak sat, kak ana, Que, Kak ecah and Kak fiza




Hee.. Mereka antara muka muka yang punyai fizikal dan mental yang tahan lasak. For those yang masih belum mengenali mereka, jangan judge dari luar. Dekati dan fahami dan baru korang tahu gilanya kami sebenarnya macam mana :)

Okeylah. Banyak sangat merapu. Jadi kita share moments masa dinner haritu ye. Have fun !


Antara wajah hantu makanan :3




Adik adik baru UPSM ;) Semoga kamu semua mampu cekal dan tabah.



Setiausaha yang diapit R&D 

Mantan disiplin. Salah satu cara mencari publisiti. Muehehe






Sometimes our paths change, and we may separate. 
But how we feel stays the same, just get through day by day.
But we will always have each other  for sure. 
So when I come back next time, it’ll be just like before.

Another moment for today, cuz right now you’re everything. 
I feel so complete, when you’re with me.
Remember all the yesterdays, cuz tomorrow still won’t change. 
There is no distance between me and all of you.

GULA GULA MANIS UPSM ! 


                                                                                                                                 Minah selekeh :)







No comments: