Saturday 28 December 2013

STUDY versus ASSIGMENT

haha.. masih lagi berassigment disaat-saat terakhir.. apa nak dikata, dah adat fakulti kami.. masa study week ni la assigment sampai..huhu.. tapi part yang sedihnya, assigment kawan aku dicopy paste oleh manusia yang tak bertanggungjawab.. kesian dia.. penat-penat buat tapi senang-senang saja orang copy.. sabar yer kawan..


part yang lucunya.. boleh pula aku ingatkan exam tu hari isnin ni.. memang kelam kabut la buat semua assigment sebab nak submit kan..tapi.. rupa-rupanya hari khamis exam tu.. tulah, ada jadual tak nak tengok kan.. huhu.. padan muka aku.. tapi it's ok.. aku dah siapkan assigment, sekurang- kurangnya benda tu membantu aku untuk rushing buat kerja..haha..

yesss.. sekarang kena buat pelan tindakan dan juga pelaksanaan pogram untuk cuti midsem nanti.. pogram anak angkat.. In Sha Allah... harap semuanya dipermudahkan..hehe.. sambil-sambil taip blog ni, aku intai-intai bloh kawan aku.. cik gojezz, cantikla blog awakk.. serius cantik.. nanti balik ni ajar kita neh..hehe.. lagu pun layan jer.. kena kena dengan mood petang-petang ni.. hehe.. to all my frenz aku harap all da best ya semuanya.. aku sayang korang.. miss UMP, miss UM, miss UMT, miss UTM, miss USM tak lupa untuk misses UKM..hehe <3 next time list semua uni ni..huhu

No comments: