Thursday 26 December 2013

JUMAAT terakhir 2013 ;'(

Sekejapnya masa berlalu.. 
hari ini adalah merupakan jumaat terakhir dalam tahun ni.. Allahurabbi.. banyak azam tahun ni yang tak terlaksana rupanya.. :'( dah nak masuk tahun 2014 pula.. semester 1 turut bakal melabuhkan tirai.. yaa.. begitu banyak ujian yang diharungi dalam tahun ini.. bibir tersenyum tetapi hati menangis..tapi Allah dah janji yang terbaik buat hambaNya..


smile it coz u nothing.. but In Sha Allah it can helps u in many 
way :)


KONFLIK? MASALAH? PROBLEM? >>>> INI SEMUA SAMA 

konflik, konflik dan konflik.. itu yang mematangkan kita sebenarnya kan.. "sabar itu indah". caption yang selalu sangat digunakan.. yaa memang sabar itu indah, tapi bila dah terlalu sabar, hurmm.. entahla.. 20 tahun.. aku rasa umur yang dah matang..kawan dan sahabat.. mungkin bagi sesetengah orang, ianya maksud yang sama kan.. tapi sebenarnya tidak.. tapi entahla aku masih tak faham dengan orang yang susah nak faham ni.. susah bila terlalu menjaga hati orang lain sampai hati sendiri tak terjaga ni..huhu.. andai suatu hari nanti aku aku mendiamkan diri, jangan kau tanya puncanya mengapa..
p/s: diam aku bukan bererti kalah.. tapi aku mengalah..





dah dekat nak exam ini jugakla datangnya sakit.. mata aku membengkak..tapi sebelah je.. nak buka mata pagi-pagi pun susah.. bila dah sakit baru kita akan sedar nikmat masa sihat kan..huhu.. pengajaran untuk aku..engat 5 perkara, sebelum 5 perkara...



HANG DAH KAWIN??

hahaha.. and aku baru tahu yang kawan aku dah kawin.. baru semalam.. orang yang tak kujangka akan kahwin awal..dia memang cantik and bijak.. tak sangka dah kahwin..cantikk.. tapi dah jodoh korang kan.. tak ajak.. lost contact katanya..huhuhu.. aku faham kawan, masing2 busy sekarang..tambah2 lagi kau dah jadi isteri orang dah sekarang.. ape pun aku doakan korang bahagia.. doa yang lain biarlah rahsia.. macam best je kahwin masa study..huhu.. kalau aku cakap dekat abah nak kahwin mau kena ketuk dengan periuk..haha.. belajar dulu hop penting..haha.. jodoh tu dah ada cuma belum masanya lagi sebab tu kita tak tahu jodoh kita siapa.. kalau kita tak sampai jodoh lagi, itu maknanya pasangan kita pun belum sampai jodohnya lagi ;) ...


nOw focus untuk exam.. In Sha Allah.. good luck untuk semua kawan-kawan.. walau korang semua jauh, namamu sentiasa dalam doaku.. In Sha Allah...


ASSALAMUALAIKUM... 



No comments: